Izlet na Silbu

Dugo smo htjeli napraviti obiteljski izlet na Silbu i jučer je konačno kucno taj čas! Kako idemo s otoka Krka naša ruta je bila Valbiska-Merag-Mali-Lošinj-Silba i natrag. Krk-Cres je trajekt od Jadrolinije (povratna karta 22,5 € za auto i nas petoro, otočna iskaznica), dok je linija Mali Lošinj-Silba privatni katamaran Krilo (u jednom smjeru za nas petoro cijena bila 35,82 €).

Buđenje u 4.30h ujutro, uhvatili trajekt na Valbiski u 5.45h, a onda sat i sitno vožnje do Malog Lošinja i čekamo katamaran Krilo koji je kretao u 9.30h.

Vožnja je vrlo brza i udobna, ima puno ljudi ali sve ide po planu. Kako taj katamaran vozi liniju od Pule do Zadra i natrag, tako na svakom pristaništu ima puno ljudi koji izlaze i ulaze – čudo kako sve tako dobro funkcionira.

Kada smo sišli na Silbu, točno je rekla supruga, osjeti se feeling Dalmacije. Male ulice, miris borova, cvrčci, sunce i predivno more. Prošli smo mali đir po gradiću, posjetili poznatu “kulu ljubavi” (toreta) i onda smo se prošetali kroz šumicu do uvale u kojoj je crkvica sv. Ante.

Do te uvale ima 1.2 km šetnje kroz šumicu i mali putić (ugodno za hodati), znamo udaljenost jer u uvali stoji tabla koja govori koliko je do restorana u Silbi. Tamo je bilo nekoliko jedrilica, a mi smo na muliću napravili naš mali tabor za uživanje. Marenda, kupanje, ronjenje i nakon svega smo se uputili natrag prema centru i onda desno prema poznatoj uvali Sotorišće.

Sotorišće je razvikana plaža i s pravom jer je zaista predivna. Azurno, čisto more, a ogroman potez do bovica se može uživati u predivnom pijesku i zapravo ne želite uopće izlaziti iz mora! Iako je bilo puno ljudi, ne osjeti se gužva jer se ljudi lijepo rasporede na plaži, a u moru ima više nego dovoljno mjesta za sve. Jednom kada sam se iskupao do mile volje, uzeo sam fotić pa sam malo dokumentirao kuće u okolici, šetnicu, detalje, sve što mi može pružiti informaciju više o destinaciji + napraviti lijepe uspomene na izlet.

Kako na ovom otoku nema auta čovjek se zapita kako su sve te kuće izgrađene. A one variraju od modernih do starih, romantičnih i nedovršenih. Stari grad ima svoj šarm, a tu i tamo ima i neko napušteno imanje.

Kad smo kod uživanja u moru što je guštanje u kupanju bez malo GoPro akcije!

Kupanje i uživanje na Silbi smo nažalost morali utajmirati na 17.10h kako bi stigli na katamaran i povratak kući. Temeljito smo uživali u cijelom danu, uzbuđenju trajekta i katamarana, predivnoj Silbi, našem divnom moru i jedinstvenom lokalitetu koji oduševljava. Vjerujem da bi svatko bar jednom trebao iskusiti ovaj mali raj…